понеделник, 11 октомври 2010 г.

Половинка



- Защо плачеш?


- Защото по принцип нямам проблеми с начина ми на живот. Аз съм човек, който като малък силно е вярвал, че компромисите са престъпление към личността. Сега вече съм голяма и знам, че без подобно „престъпление” няма как да функционира една връзка. Въпросът е кога компромисът взима повече, отколкото да спестява. Кой компромис е по-смислен – да се промениш или да приемеш партьора си такъв, какъвто е. А дали и двата не са еднакво безсмислени. Търпелив ли си, когато си лягаш почти всяка вечер сам или си търпелив, когато си лягаш всяка вечер до половинката си, а не ти се иска да сте там? По принцип знам отговорите на тези въпроси, но де факто съм едно тъжно момиче.


- Ти лесния начин ли предпочиташ?


- Предпочитам да не съм тъжна.


- Ако си тъжна, значи не си тръпелива. Ако компромисите те променят, значи не знаеш коя си.


- А какво да направя, за да не съм тъжна?


- Разбери дали си половинка или си цяло.

13 коментара:

  1. Кажете го отговора, щото точно него търся и аз :/

    ОтговорИзтриване
  2. чудя се дали е от сезона или просто е някакво съвпадение това, че всички търсим един и същ отговор.....?

    ОтговорИзтриване
  3. През есента по принцип хората се "прибират",а от там и подобни въпроси :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много интересно..за целите неща и за половинките неща..;)

    Ми скромния ми опит ми казва, че не съществуват цели неща.Даже вселената бил един гръмнал хаос от разпиляни парчетии..И така..Но по-точно е ,че единствено половинките могат да стават такива цели неща и те естествено се стремят към това, не ме питай по каква причина - никой незнае, но за момента приеми, че е естествена някаква нужда на зъбатите половинки, към това и се стремят - да бъдат цялостни, но за целта както се досещаш им трябват съответните половинки...Само че техните си.Точните такива.Защото те всъщнст не са идеални половинки , ми са начупени произволно по краищата си зъбати парченца от пъЗел!И затова само едно униклано друго подобно поназъбено половинчато, стремящо се към цялост може да ти пасне и да прилепне перфектно на твоята половинка.И ако не е то, всякакви компромиси със зъбчатостите няма да наредят пъзела...;( Това си мисля ;)Не само си мисля ами съм го пробвал даже.Така че просто е ;) Но има един проблем.Някой шегаджия се е позабавлявал и здравата е попилял парчетиите ;))Поради което основно, много е трудно нацелването...Трябва да имаш шесто чувство, време за пет поколения орли, и зЪл късмет ! ;)И ако през това време не ти писне..но представи си само какъв кеф накрая ..По яко от най-якия секс, както казват онези, които много обичат секса например или просто така са чували да се кава ;)) Все едно..Въпросът обаче е, след като мине и тоЗИ най-як момент, какво следва послеее..Щото човек все чака ли, чака нещо си там и спасение няма.Което на практика обезсмился цялата ми теория за зъбатите половинчати парчетии.

    ОтговорИзтриване
  5. An Angry Kid, много се радвам, че има и мъжко присъствие под моя блог :) Разбирам много добре какво искаш да кажеш и как ти си обясняваш цялата тази "половинка-четвъртинка-осминка" схема. Аз мисля по малко по-различен начин, защото не вярвам, че на Света има САМО една половинка, която да ти "пасне"... Въпросът е какво правим, ако осъзнаем, че сме си самодостатъчни, например?

    ОтговорИзтриване
  6. незнам,нямам идея, още не съм стигнал до там, а и се надявам да не..като цяло звучи гадно, на мен нищо, никога, не ми е достатъчно! ;) А към себе си подхождам с високомерие и наглост!;D

    ОтговорИзтриване
  7. Мислех си как да ти отговоря, за да не бъда груб.."Самодостатъчни" казваш..Всъщност, въпросът ти намира директен отговор в Матрицата - " ..WE DON'T NEED YOU! WE NEED NOTHING! " - каза, някой на Нео, но този някой не беше човек.. миийнс - нужно е да си изпразнен от съдържание цел посока смисъл чувства емоции дори от разум..За да си бъдеш самодостатъчен.Но пак не е така.По лесно е да изпаднеш просто в депресия.Усещанията са почти аналогични.Незнам дали успях да ти отговоря.Избираш -депресия или болка..синьо или розово хапче.

    Гледала си The mAtRiX ..

    ОтговорИзтриване
  8. Сега остава да кажеш, че любовта е болка и страдание :)))))
    Имам друго предвид. Не може ли да обичаме, да имаме смисъл емоции, съдържание, цел, посока и тн., без да сме "притежатели"?

    ОтговорИзтриване
  9. Ъх . Точно в момента не искам да я определям какво е. Може и без. Но това е друго. А и трябва да те научи някой. Или да ти го покаже. Защото ние си се раждаме "собственици" по начало. Мен лично едно мое гадже ме научи на това. А тя е представител на онези сладки зелени човечета - "няма друг такъв инат, като мене пЪк.." ;))

    Провокаторке ! ;)

    ОтговорИзтриване
  10. Напълно съм съгласна с теб! И на мен ми го показаха...
    С уважание,
    Провокаторката ;)

    ОтговорИзтриване