вторник, 27 април 2010 г.

Феи


„i'm a little girl

boiled into a mature

little piece of work”



Времето не тече надолу...Връща се обратно в извора.

Няма как иначе. Защото сега съм дете, а преди не бях.

Препусках през едни години, които сърдито ме настигат с конски тропот и аз се давя в прахта около мен. 

А когато тя изчезне започвам да тичам по следите им.

Всичките жени сме малки момиченца, които страдат заради природата си.

И не разбираме защо именно на нас ни се случва най-хубавото. Животът.

В цялата му неочакваност и ненаврменност...


Цъфтим през пролетта, а зимата се сгушваме под завивките на ежедневието.

Вървим обатно на календара и скачаме от 25 на 17, после от 20 на 35.




Малки феи, които берат от маргаритките на отминалата пролет и пролетта преди това...

А кога ще сплетем венците на този сезон?

Няма коментари:

Публикуване на коментар